Koreańskie cudo. Obejrzane jednym tchem. Psychologiczna zemsta przedstawiona perfekcyjnie. Żeby uchwycić każdy szczegół trzeba odłożyć telefon i wszelkie inne rzeczy, które mogą odciągnąć Cię od oglądania, bo wystarczyła mi chwila nieuwagi, żeby przegapić jakiś ważny szczegół. Nie mogę się doczekać kolejnych odcinków, szkoda, że podzielili to na dwie części. A do marca tak długo :-(
Jestem ciekawa czy główna bohaterka wymięknie, czy doprowadzi zemstę bezlitośnie do końca.
Polecam również:
"NIEWINIĄTKA" z Audrey Hepburn i Shirley MacLaine
https://www.filmweb.pl/film/Niewini%C4%85tka-1961-8119
"PRAWDA" z BB
https://www.filmweb.pl/film/Prawda-1960-8850
"W KLESZCZACH LĘKU" z Deborah Kerr
https://www.filmweb.pl/film/W+kleszczach+l%C4%99ku-1961-113237
"CZARNY NARCYZ" z Deborah Kerr
https://www.filmweb.pl/film/Czarny+narcyz-1947-111145
"TURECKIE OWOCE" Paula Verhoevena
https://www.filmweb.pl/film/Tureckie+owoce-1973-11250
"WALKABOUT" z Jenny Agutter
https://www.filmweb.pl/film/Walkabout-1971-11531
"EQUUS" z Jenny Agutter
https://www.filmweb.pl/film/Je%C5%BAdziec-1977-35356
i
"FLIRTING" z Thandie Newton, Nicole Kidman i Naomi Watts
https://www.filmweb.pl/film/Randka+na+przerwie-1991-5644
"KOCHANEK" z Jane March
https://www.filmweb.pl/film/Kochanek-1992-12249
i
"SEKSOLATKI"
https://www.filmweb.pl/film/Seksolatki-1972-9429
"ZDJĘCIA PRÓBNE" z Darią Trafankowską
https://www.filmweb.pl/film/Zdj%C4%99cia+pr%C3%B3bne-1977-11974
„WIELKA MAJÓWKA”
https://www.filmweb.pl/film/Wielka+maj%C3%B3wka-1981-11665
"MARCOWE MIGDAŁY" z Małgorzatą Piorun
https://www.filmweb.pl/film/Marcowe+migda%C5%82y-1989-7549
"YESTERDAY" z Anną Każmierczak
https://www.filmweb.pl/film/Yesterday-1984-11856
"TRZEBA ZABIĆ TĘ MIŁOŚĆ"
https://www.filmweb.pl/film/Trzeba+zabi%C4%87+t%C4%99+mi%C5%82o%C5%9B%C4%87-1972 -11219