1.Okręt 8/10
2.Na linii ognia 7/10
3.Air Force One 5/10
4.Troja 5/10
5.Epidemia 4/10
6.Gniew oceanu 4/10
7.Posejdon 3/10
1. Okręt 8/10
2. Niekończąca się opowieść 6/10
3. Mój własny wróg 6/10
4. Troja 4/10
5. Gniew oceanu 3/10
Na razie tyle..
1. Okręt - 7/10
2. Epidemia - 7/10
3. Troja - 3/10
4. Air Force One - 1/10
W planach: Niekończąca się opowieść.
1. Troja - 9/10
2. Niekończąca się Opowieść - 8/10
3. Epidemia - 8/10
4. Posejdon - 8/10
5. Gniew Oceanu - 8/10
1. Okręt 9/10
2. Niekończąca się opowieść 7/10
3. Na linii ognia 7/10
4. Mój własny wróg 7/10
5. Gniew oceanu 6/10
1.Das Boot - 7/10
2.In the Line of Fire - 6/10
3.Unendliche Geschichte - 6/10
4.Air Force One - 6/10
5.Outbreak - 5/10
6.Troy - 5/10
7.Perfect Storm - 5/10
8.Poseidon - 1/10
1. Okręt - 8/10
2. Niekończąca się opowieść - 8/10
3. Mój własny wróg - 8/10
4. Na linii ognia - 8/10
5. Epidemia - 7/10
6. Gniew oceanu - 7/10
7. Toja - 6/10
8. Air Force One - 5/10
9. Posejdon - 5/10
ogólnie niektóre moje oceny wydają się mi zawyżone:)
01) Okręt – 9
02) Niekończąca się opowieść – 8
03) Na linii ognia – 8
04) Gniew oceanu – 8
05) Mój własny wróg – 7
06) Okruchy wspomnień – 7
07) Troja – 7
08 )Epidemia – 7
09) Air Force One – 6
10) Posejdon – 5
1. Troja (Director's Cut) - 9+/10
2. Niekończąca się opowieść - 7/10
3. Air Force One - 6/10
4. Gniew oceanu - 5/10
5. Posejdon - 2/10
Do obejrzenia: Okręt, Mój własny wróg, Na linii ognia
LP tytuł filmu śr. arytm. głosy
1 Okręt (1981) 8,26 39
2 Niekończąca się opowieść (1984) 7,08 38
3 Na linii ognia (1993) 6,57 23
4 Mój własny wróg (1985) 6,29 21
5 Troja (2004) 5,11 57
6 Gniew oceanu (2000) 5,07 41
7 Epidemia (1995) 4,92 37
8 Air Force One (1997) 4,00 34
9 Posejdon (2006) 3,64 25
Aktualizacja:
LP tytuł filmu śr. arytm. głosy
1 Okręt (1981) 8,35 55
2 Niekończąca się opowieść (1984) 6,89 57
3 Na linii ognia (1993) 6,58 31
4 Mój własny wróg (1985) 6,28 29
5 Epidemia (1995) 5,15 47
6 Gniew oceanu (2000) 5,02 46
7 Troja (2004) 5,03 68
8 Air Force One (1997) 4,39 41
9 Posejdon (2006) 3,97 32
1 - Okręt - 9
2 - Mój własny wróg - 8
3 - Niekończąca się opowieść - 7
4 - Gniew oceanu - 7
5 - Posejdon - 7
6 - Air Force One - 6
7 - Troja - 5
8 - Na linii ognia - 5
9 - Okruchy wspomnień - 5
10 - Epidemia - 4
1. Mój własny wróg - 7.5/10
2. Niekończąca się opowieść - 7/10
3. Na linii ognia - 7/10
4. Gniew oceanu - 7/10
5. Okręt - 6.5/10
6. Troja - 5/10
7. Air Force One - 5/10
8. Epodemia - 5/10
1. Niekończąca się opowieść 9/10
2. Gniew oceanu 8/10
3. Na linii ognia 8/10
4. Okręt 8/10
5. Epidemia 7/10
6. Troja 7/10
7. Air Force One 7/10
8. Posejdon 6/10
9. Mój własny wróg 4/10
Okręt - 8
Gniew oceanu - 8
Troja - 8
Mój własny wróg - 7
Niekończąca się.., - 7
Epidemia - 6
Air Force One - 6
Posejdon - 6
Na linii ognia - 6 (choć uwielbiam filmy z Eastwood'em)