Po Gorączce były choćby:
- The Ghost and The Darkness
- The Saint
- The Salton Sea
- Spartan
- Felon
Coś chyba całkiem sporo Ci tego umknęło.
KKBB, The Saint, czy TG&TD - zadnej z tej roli nie wymienilabym jako wysmienitej. Co najwyzej bardzo dobre. Mam na mysli cos na miare jego najlepszych.
The Salton Sea, Spartan i Felon nie ogladalam poki co.